Menu

Σύσκεψη για τις κτιριακές υποδομές και λειτουργικές ανάγκες του 3ου Γυμνασίου -Λυκείου Κατερίνης

Ευρεία σύσκεψη με θέμα τα ζητήματα των κτιριακών υποδομών και των λειτουργικών αναγκών του σχολικού συγκροτήματος του 3ου Γυμνασίου και 3ου Λυκείου Κατερίνης πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου με την παρουσία του δημάρχου Κατερίνης Σάββα Χιονίδη, του Δ/ντη Β/θμιας Εκπαίδευσης Ιωάννη Καζταρίδη, του Προέδρου της Σχολικής επιτροπής Β/θμιας Εκπαίδευσης Χρυσόστομου Κυραϊλίδη, των διευθυντών των δύο σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.

Όπως αναφέρει ο Δήμος Κατερίνης σε σχετικό δελτίο τύπου συζητήθηκε μεταξύ άλλων η ανάγκη στέγασης όλων των τμημάτων στο κυρίως κτιριακό συγκρότημα και ο περιορισμός χρήσης των προκατασκευασμένων οικίσκων που βρίσκονται στον αύλειο χώρο και χρησιμοποιούνται σήμερα ως αίθουσες διδασκαλίας.

Μάλιστα, συνεχίζει ότι για την επίλυση του ζητήματος συζητήθηκε η δυνατότητα αναμόρφωσης και αναδιάταξης των υφιστάμενων αιθουσών και στα τρία επίπεδα του κτιριακού συγκροτήματος με την εκτέλεση των απαραίτητων οικοδομικών εργασιών και με σκοπό να προκύψει ο ικανός αριθμός αιθουσών για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών σε αίθουσες διδασκαλίας.

Επιπλέον, διερευνήθηκε η δυνατότητα αξιοποίησης τμήματος του ημιυπόγειου χώρου του κτιρίου με την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών και την εγκατάσταση του απαραίτητου ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για την ανάπτυξη δευτερευουσών δράσεων και λειτουργιών του σχολείου.

Τέλος, επισημάνθηκε η αναγκαιότητα ύπαρξης μίας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων με σκοπό την κάλυψη των σχολικών αναγκών στη διενέργεια εκδηλώσεων, συγκεντρώσεων και άθλησης των μαθητών κατά τους χειμερινούς κυρίως μήνες. Για το εν λόγω θέμα, ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης δεσμεύτηκε για την κατασκευή ενός νέου μεταλλικού κτιρίου στον αύλειο χώρο του συγκροτήματος, επιφάνειας 400 τ.μ. περίπου, με χρονικό ορίζοντα λειτουργίας, την έναρξη της σχολικής περιόδου 2018-2019.

Σε ανακοίνωσή του το ίδιο το σχολείο αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το αίτημα για συμπλήρωση της υποδομής με απαραίτητους χώρους εκκρεμεί από το 1995, χρονιά εγκατάστασης των σχολείων στο σημερινό διδακτήριο και τα τελευταία χρόνια το έθετε με επιμονή η σχολική κοινότητα προς τις τοπικές αρχές. «Κατά τη φετινή χρονιά τα σχολικά συμβούλια των δύο σχολείων, στην πρώτη συνεδρίασή τους, ζήτησαν συνάντηση με τον Δήμαρχο. Στις 20 και 21 Φεβρουαρίου έγινε διήμερη κινητοποίηση των μαθητών με το ίδιο αίτημα και επίσκεψη πολυμελούς αντιπροσωπείας στο Δημαρχείο όπου παραδόθηκε επιστολή με παρουσίαση του κτιριακού προβλήματος των σχολείων και της πρότασης για την επίλυσή του, η οποία συνοπτικά είναι η ανέγερση μια αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και ορισμένων αιθουσών σε παρακείμενο διαθέσιμο χώρο».

Μάλιστα, η διεύθυνση του σχολείο αφού ιεραρχεί τα κύρια σημεία της πρότασης του Δημάρχου για την λειτουργική αναβάθμιση των σχολείων, τονίζει ότι αναμένει τα προσχέδια των προτάσεων μετά από μία εβδομάδα.

Οι προτάσεις του δημάρχου κωδικοποιούνται ως εξής:

  • Τροποποιήσεις στη διαρρύθμιση των χώρων στο ισόγειο και στους δύο ορόφους του κτιρίου ώστε να προκύψουν επιπλέον αίθουσες και ο συνολικός αριθμός των αιθουσών να είναι 16 για κάθε σχολείο.
  • Παρεμβάσεις στον ημι-υπόγειο χώρο του κτιρίου ώστε να γίνει κατάλληλος για λειτουργική χρήση.
  • Μεταφορά των εργαστηρίων σε χώρους του υπογείου ή στις προκατασκευασμένες αίθουσες οι οποίες προτείνεται να παραμείνουν.
  • Ανέγερση μια αίθουσας πολλαπλών χρήσεων – γυμναστηρίου 400 m2 στη βόρεια – δυτική πλευρά του προαυλείου. Η αίθουσα θα επικοινωνεί με σκεπαστό διάδρομο με τον υπόγειο χώρο του κτιρίου όπου θα δημιουργηθούν αποδυτήρια.
  • Διαμόρφωση χώρου πάρκινγκ στο παρακείμενο οικόπεδο στη δυτική πλευρά του συγκροτήματος.

Επίσης, όπως αναφέρει το σχολείο, ο δήμαρχος απαντώντας σε ερώτημα των μαθητών σχετικό με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων, είπε ότι μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς καθώς θα ανατεθούν με ξεχωριστές εργολαβίες μόλις τελειώσουν τα μαθήματα και οι εξετάσεις της φετινής χρονιάς. «Από τη συζήτηση που έγινε αναδείχθηκαν ορισμένα προβληματικά σημεία της πρότασης, όπως ο περιορισμός των γραφείων καθηγητών σε 53 μόνο m2 για κάθε σχολείο, η μετακίνηση των εργαστηρίων σε χώρους που ίσως δεν πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές και η οποία είναι ιδιαίτερα προβληματική ειδικά για τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, η παραμονή των προκατασκευασμένων αιθουσών κ.ά. Ωστόσο, έγινε αποδεκτό ότι είναι μια συνολική πρόταση που επιχειρεί να αποκαταστήσει πλήρως την λειτουργικότητα των σχολείων».

Bookmaker with best odds http://wbetting.co.uk review site.